Ris og ros samt forslag til ændringer
Anders Røjkjær Pedersen

03.09.2012
  12:42
Efterårssæsonen 2012 er nu godt i gang, og tst svømnings bestyrelse vil gerne høre, hvad vores medlemmer synes om efterårssæsonen.

Så har du ris eller ros til tst svømning, tilmeldingssystemet, informations-niveauet før og under tilmeldingen startede, holdtyper, afvikling af svømningen mv.? Har du forslag til eventuelle ændringer af hold, oprettelse/nedlæggelse af hold? Savner du noget eller har du blot noget på hjertet, så skriv det gerne herunder.

Eventuelle direkte personlige angreb på trænere/livreddere/bestyrelsesmedlemmer i dette forum bedes frabedt. Skriv derfor dit indlæg uden at der nævnes navne.

Eventuelle administrative opgaver (f.eks. holdændring mv.) kan ikke ske via dette forum, ret i stedet for henvendelse til svoem.tilmelding@tst-tilst.dk
Caroline Gam

18.10.2012
  13:57
Hej,
Vi har børn på onsdags holdene fra 18.20 (på begge baner). Vi kunne godt tænke os, at de unge drenge der er i vandet som hjælpere (ikk Thomas- han er fantastisk),  rent faktisk var opmærksomme på det der sker i vandet, i stedet for at pjatte, kilde og drille de der svømmer. De er der vel for at højne sikkerheden??