Husk generalforsamlingen
Anders Røjkjær Pedersen

02.03.2014
Kære medlemmer af TST Svømning.

Sæt kryds i kalenderen torsdag den 13. marts 2014 kl. 19:00, for det er her, der bliver afholdt generalforsamling i TST Svømning. Det er på generalforsamlingen at vi skal have valgt en ny bestyrelse, som fremover skal drive TST Svømning.

Har du overvejet at stille op til generalforsamlingen? Hvis blot du kan afsætte nogle timer i løbet af en måned, så vil du sagtens kunne sidde i bestyrelsen. Der afholdes ét bestyrelsesmøde om måneden, dog ikke i sommerperioden. Alle bestyrelsesmedlemmer får tildelt forskellige arbejdsopgaver, som man så individuelt eller i samarbejde med et eller flere bestyrelsesmedlemmer løser. Vigtigst af alt er det dog, at du gør en god gerning, og dermed er med til at sikre at TST Svømning fortsat kan eksistere.

Som et nyt bestyrelsesmedlem har du nye tanker, og en masse idéer til, hvad der også kunne ske fremover i TST Svømning, og du er med til at træffe vigtige beslutninger, som berører alle medlemmer af TST Svømning - så som priserne på kontingentet, længden af fortrydelsesretten, holdudbud med videre.