Tank penge til TST Svømning

Læs videre, forhåbentligt ender du med at tænke: Min lille støtte KAN virkeligt gøre en forskel. Del gerne denne side

Få et OK Benzinkort til billig benzin og diesel, og støt TST Svømning (sponsoraftale 56 09 77).

Til alle, både medlemmer (og disses familie, venner og bekendte) samt ikke-medlemmer af TST Svømning, vær med til at støtte TST Svømning økonomisk.

Som du måske ved har TST Svømning indgået en sponsoraftale med OK Benzin. Aftalen går ud på at for hvert OK Benzinkort som er tilknyttet vores sponsoraftale med OK Benzin, vil TST Svømning modtage 5 ører pr. liter benzin eller diesel du tanker på kortet. Derudover får vi en bonus, når du første gang har tanket 500 liter på dit OK Benzinkort (hvis dette sker indenfor et år).

Så er du et medlem af TST Svømning, familie, forældre, venner, bekendte eller noget helt andet, så vær med til at støtte TST Svømning, til glæde for alle medlemmer af TST Svømning.

Sådan gør du:
Det eneste det kræver er, at du bestiller et OK Benzinkort og får tilknyttet dette til vores sponsoraftale med OK Benzin. For hver liter benzin/diesel du tanker på dit benzinkort, vil OK fremover betale 5 ører til os. Bemærk især, at den benzin eller diesel du tanker IKKE bliver dyrere af at du har tilknyttet dit benzinkort til vores sponsoraftale - du betaler fortsat det samme som alle andre.

Så skynd dig at bestille dit OK Benzinkort ved at trykke på linket herunder, og udfyld bestillingsformularen på OKs hjemmeside. Så tanker du automatisk penge til TST Svømning, så snart du tager kortet i brug.

Bestil dit OK Benzinkort i dag, ved at klikke her. Se herunder hvad du nærmere gør:

Du kan også få udleveret et bestillingsskema ved at rette henvendelse til livredderen i svømmehallen. Det udfyldte skema sender du til OK, så vil du inden 8 dage modtage dit OK Benzinkort.

Har du allerede et OK Benzinkort, kan du også tanke penge til os. Du skal bare oplyse dit navn og kortnummer (nummeret på forsiden af dit OK Benzinkort), ved at sende en e-mail til: svoem.tilmelding@andersrp.dk . Du kan også henvende dig direkte til OK, og få dem til at tilknytte dit OK Benzinkort til vores sponsoraftale. Ring til dem på tlf. 78 73 10 86.

Hvad koster det for mig?
Som omtalt bliver den benzin eller diesel du køber IKKE dyrere på grund af du har tilknyttet dit OK Benzinkort til vores sponsoraftale med OK Benzin. Det eneste du skal betale er derfor det månedlige betalingsgebyr som i øjeblikket er på kr. 5,50,-* pr. måned hvis du betaler med betalingsservice / kr. 10,-* pr. måned hvis du betaler med girokort.
* Med forbehold for prisændringer. Kontakt OK Benzin for at få oplyst om beløbet er ændret.

Hvorfor skal du så oprette og tilknytte dit OK Benzinkort til vores sponsoraftale?
  • Du kan tanke uden kontanter landet over, døgnet rundt, på cirka 670 OK-tankstationer.
  • Du modtager en samlet regning en gang om måneden (det koster mellem kr. 5,50,- og kr. 10,- at betale din regning via Betalingsservice eller Girokort - med forbehold for prisændringer).
  • Med dit OK Benzinkort kan du betale broafgiften på Storebælts- og Øresundsbroen samt færgebilletten, når du rejser med Mols-Linien.
  • Men vigtigst af alt - du støtter TST Svømning økonomisk, uden at den benzin/diesel du køber, bliver dyrere. Vi modtager 5 ører fra OK Benzin, for hver liter benzin/diesel du tanker med dit OK Benzinkort som er tilknyttet vores sponsoraftale med OK. Penge som vil komme vores medlemmer til gode, afhængig af hvor stor en indtægt der bliver tale om.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte enten Thomas Duun, find kontaktoplysninger ved at trykke her.

Vores sponsoraftale med OK Benzin har sponsonnummer: 56 09 77 (Tst svømning).