FAMILIEHOLD

Svømning for hele familien (som bor på den samme adresse), med mulighed for både at svømme baner og lege.

Prisen på kr. 700,- gælder for én familie, hvorfor hver familie kun skal betale beløbet én gang

Du tilmelder din familie på et familiehold, på følgende måde:
Det første familiemedlem tilmelder sig, og betaler holdprisen, på det familiehold, som familien ønsker at svømme på. Dernæst skal du oprette en profil, til hver af de øvrige familiemedlemmer som skal svømme på holdet.

Samtidig med din tilmelding til holdet, skal du så blot skrive navnene på alle de øvrige familiemedlemmer, som skal svømme på holdet, hvilket du gør i bemærkningsfeltet ved tilmeldingen, som vist herunder:

Feltet kommer frem, så snart du trykker på prisen ud for holdet. Når du har udfyldt feltet, skal du acceptere betingelserne og betale kontingentet. TST Svømnings tilmeldingsansvarlige vil herefter snarrest muligt, tilmelde de øvrige familiemedlemmer på holdet.

Alternativt kan du sende en mail med navnet på den, som har tilmeldt sig holdet, og navnene på de øvrige familiemedlemmer som skal tilmeldes holdet, og herefter sende mailen til: svoem.tilmelding@tst-tilst.dk så tilmelder TST Svømnings tilmeldingsansvarlige resten af familien på familieholdet.

HUSK at oprette en profil til hver af de øvrige familiemedlemmer. Det er IKKE tilstrækkeligt at oprette en profil, som blot hedder Familien Jensen.

Det er ikke tilstrækkeligt, at man kun tilmelder én person på holdet uden efterfølgende at oplyse navnene på de øvrige familiemedlemmer. På denne måde er resten af familien ikke tilmeldt holdet, og kan derfor ikke svømme på holdet.

OBS! DER ER INGEN UNDERVISNING PÅ FAMILIEHOLDENE

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen