TALENT/KONKURRENCEHOLDET

Talent:

Vejledende aldersgruppe: 10-15 år.

Holdet er for børn, der kan svømme en del baner uden hjælpemidler og uden pause. Børnene skal kunne lave hovedspring fra skamlen og have erfaring med fly og brystsvømning.

Børnene bliver trænet op til stævner, hvor der bliver trænet kondition, hovedspring og vendinger. De 4 stilarter bliver finpudset.

Krav:

• En optagelsesprøve / vurdering af træneren for at få lov til at komme på holdet.

• Intet bælte eller andre hjælpemidler.

• Svømmebriller med.

• Børn med langt hår skal have sat det op eller have badehætte på.

Konkurrence:

Vejledende aldersgruppe: 10 år og opefter.

Holdet er for børn, der kan svømme mange baner uden hjælpemidler og uden pause. Børnene skal kunne lave hovedspring fra skamlen og kunne svømme de 4 stilarter.

Børnene ønskes at deltage til stævner, hvilket der trænes meget til. Der svømmes mange baner og der øves meget teknik af alle stilarterne, hovedspring og vendinger.

Krav:

• Intet bælte eller andre hjælpemidler.

• Svømmebriller med.

• Børn med langt hår skal have sat det op eller have badehætte på.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen