GÆSTESVØMNING/OFFENTLIGT ÅBEN

SE HER, BÅDE MEDLEMMER SOM IKKE MEDLEMMER!!

Når vi har gæstesvømning / offentligt åbent, er svømmehallen åben for alle (er du under 18 år gammel, skal du dog have dine forældre med) - både medlemmer af TST Svømning samt ikke-medlemmer af TST Svømning, unge som gamle. Det er derfor ikke muligt at tilmelde sig holdet gæstesvømning/offentligt åbent, som skrevet møder du blot op i tidsrummet hvor der er gæstesvømning / offentligt åbent, køber din billet og svømmer i 50 minutter.

BEMÆRK: Er du under 18 år gammel, skal du have dine forældre med for at få adgang til svømmehallen.

Éntrepriserne er følgende:
Børn (under 18 år/studerende): Kr. 15,-
Voksne: Kr. 30,-

Der er mulighed for køb af rabatkort:
Børn (under 18 år/studerende) [10-turskort]: Kr. 125,-
Voksne [5-turskort]: Kr. 125,-

- Med forbehold for prisændringer.

Vi har gæstesvømning / offentligt åbent:
Onsdage kl. 19:00-21:00
Lørdage kl. 11:00-12:50.

Både om onsdagen og om lørdagen køber du din adgangsbillet direkte af livredderen i svømmehallen. Herefter kan du svømme i svømmehallen i 50 minutter (dog kun frem til lukketid).

Der er dog ingen gæstesvømning / offentligt åbent når svømmehallen er lukket. KLIK HER for at se vores lukkedage.

Du kan læse mere om gæstesvømning/offentligt åbent ved at klikke her.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen