Holdtilmelding

Du kan se hvilke hold vi udbyder ved at klikke på "Holdtilmelding" i menuen foroven (ved at klikke på "Holdtilmelding" og ikke på en af holdene i undermenuen, fremkommer en samlet oversigt over vores hold).

Når du har fundet det hold du gerne vil svømme på, skal du selv tilmelde dig holdet online i vores tilmeldingssystem. Vi accepterer betaling med Dankort, VisaDankort og Dankort-app.

Forårssæson 2024

Kære medlem.

Tilmeldingen til Forårssæson 2024 åbner Tirsdag den 19-12-2023.

For at sikre at alle data på alle medlemmer, nye som gamle er opdaterede, beder vi alle medlemmer om førend de tilmelder sig et hold til en ny sæson, at man sikrer sig at adresse, e-mail og telefonnummer er korrekte - da du vil få information fra os på de oplysninger som står under din profil. Husk at genbruge din profil fra sæson til sæson.

Betingelser

TST Svømning har følgende betingelser:

Kontakt os

For generel information om TST Svømning henviser vi til vores almindelige hjemmeside: tst-tilst.dk/svoemning

Du kan kontakte TST Svømning på: anderspallesen@hotmail.com

Offentligt åbent

TST Svømning har offentligt åbent / gæstesvømning onsdage kl. 19:00-21:00 samt lørdage kl. 11:00-12:50 - dog IKKE udenfor én sæson eller på lukkedage (se under kalender > lukkedage). Svømmehallen er åben for alle (både medlemmer og ikke-medlemmer af TST Svømning) du møder blot op, køber din billet af livredderen i svømmehallen, så kan du svømme i 50 minutter. Bemærk dog, at hvis du er under 18 år, skal du have dine forældre med. Priserne er: Børn (under 18 år) & studerende 15 kr. og voksne 30 kr.
KLIK HER for at læse mere om gæstesvømning / offentligt åbent.

Støt klubben

For at holde stigningerne på holdkontingentet nede, har TST Svømning løbende brug for økonomisk støtte fra anden side.
- KLIK HER for at læse mere om hvordan du kan hjælpe.

Fritidspas

Er du enlig forsørger? Har du børn under 18 år? Så kan du formentlig få et fritidspas der kan betale for fritidsaktiviteter for dit barn indtil kr. 1.000. Klik her og læs mere på Aarhus Kommunes hjemmeside.

Har dit barn allerede et fritidspas, Skal du gøre følgende :
1: opret en profil på den der skal gå til svømning
2: send en mail til svoem.tilmelding@andersrp.dk                                               Med følgende oplysninger FULDE NAVN, HOLD NUMMER OG FRITIDSPAS NUMMERT, når vi har behandlet mailen, vil du modtager en bekræftelse på tilmeldingen til holdet, med mindre der ikke er plads på det ønsket hold.