Tilmeldingsguide


I denne tilmeldingsguide kan du nærmere se, hvordan du tilmelder dig et hold i TST Svømning. I nedenstående video, som er udarbejdet af leverandøren af vores tilmeldingssystem, kan du hurtigt se, hvordan tilmeldingen foregår. Under videoen vil det nærmere blive beskrevet.

1.1. Hvis du er et helt nyt medlem

Har du ikke tidligere oprettet en profil i vores tilmeldingssystem, skal du først oprette en profil, for at du kan tilmelde dig et hold. KLIK HER for at oprette en profil med det samme. Når du opretter en profil er det vigtigt, at du sørger for, at nedenstående punkter bliver overholdt:
  • Det er det medlem som skal svømme på holdet, du skal oprette en profil til. Hvis det derfor er dit barn du skal tilmelde, så skal profilen indeholde dit barns navn, fødselsdag, adresse mv. men dine kontaktoplysninger.
  • Skal det samme medlem tilmeldes flere hold, så skal du genbruge profilen - du skal ikke oprette en ny profil.
  • Skal du tilmelde flere familiemedlemmer, så skal hvert familiemedlem have oprettet sin egen profil, og hvert familiemedlem skal så tilmeldes holdet hvert for sig med sin egen profil. (Profilerne må stadig kun indeholde oplysningerne på et medlem).
  • Såfremt du ikke få sekunder efter oprettelse af en profil modtager en bekræftelse på oprettelsen af profilen, så har du enten indtastet din e-mail forkert (ret den jf. punkt 7 længere nede på siden) eller se i din spam-indbakke i din mail - husk også at oprette tstsvomning@klub-modul.dk som en e-mailadresse du har tillid til.
Når du har oprette en profil, er du nu klar til at tilmelde dig et hold, se punkt 2.

1.2. Hvis du tidligere har været medlem

Hvis du allerede har en profil i vores tilmeldingssystem, så skal du genbruge denne, når du vil tilmelde dig (eller dit barn) på et hold. Det eneste du skal gøre er blot at logge ind på din profil, ved at indtaste dit brugernavn i feltet brugernavn og din adgangskode i feltet password i boksen i venstre side, og slutte af med at trykke på login her. Har du glemt dit brugernavn og/eller adgangskode, så læs nærmere i punkt 1.2.1. herunder.

Når du er logget ind på din profil, opfordres du til lige at sikre dig, at de indtastede profiloplysninger stadig er de korrekte (at du ikke er flyttet, har fået nyt mobilnummer mv.) - se nærmere punkt 7. Du er nu klar til at tilmelde dig et hold, se punkt 2.

1.2.1 Jeg har glemt mit brugernavn / adgangskode

Har du glemt dit brugernavn eller adgangskode, kan du få tilmeldingssystemet til at sende dine log in-oplysninger til din e-mail. Det eneste du skal gøre er følgende:

I den boks hvor du normalt plejer at logge ind på din profil, skal du blot trykke på linjen - Glemt login info? - hvorefter du kommer til en ny side hvorfra du kan indtaste din e-mail og så tilsendt dit brugernavn og din nye adgangskode (af sikkerhedsmæssige årsager, bliver der lavet en ny kode til dig).

 Bemærk, det er din primære e-mail du skal indtaste. Dette betyder, at det er den e-mailadresse du indtastede som den første mail i din profil, du skal indtaste. Såfremt du ikke indtaster denne, vil systemet ikke godkende din mail, og vil derfor ikke fremsende et nyt brugernavn og adgangskode (har du f.eks. fået ny e-mail, skal du kontakte os). Bemærk samtidig, at systemet vil fremsende brugernavne og nye adgangskoder til alle profiler, som har den pågældende e-mailadresse som deres primære e-mail. Når du har indtastet din e-mail og trykket på - Send mit brugernavn & NYE password - vil du i løbet af kort tid modtage en mail fra vores system, med alle oplysningerne i.

I den mail du modtager vil der stå de oplysninger du skal bruge for at kunne logge ind på din profil i vores tilmeldingssystem.

Som tidligere skrevet, såfremt du har flere profiler tilknyttet din e-mailadresse, vil der stå oplysningerne til alle de profiler som er tilknyttet denne e-mail.

For at logge ind på din profil, skal du blot kopiere dit brugernavn og sætte ind i log in-boksen i vores tilmeldingssystem og efterfølgende kopiere din adgangskode/password og sætte ind i log in-boksen i vores tilmeldingssystem.

Herefter skulle du meget gerne kunne logge ind på din profil. Såfremt systemet siger at der er fejl i brugernavn eller password, kan det være fordi, du har kopieret for meget eller for lidt af oplysningerne:

Korrekt kopieret brugernavn.    Korrekt kopieret password.

Herunder vises forkerte kopierede brugernavne:
Du skal kun kopiere (i dette tilfælde) andersand IKKE hele linjen.
Her er der kopieret for meget til venstre (både et mellemrum og et kolon for meget).
Her er der kopieret for lidt (du skal kopiere hele brugernavnet).

Såfremt du ikke får tilsendt en e-mail fra systemet, bedes du kontakte vores tilmeldingsansvarlige Thomas Duun. KLIK HER for kontaktinfo.
 

2. Tilmelding til hold 

INFO: Har du ikke et Dankort, VisaDankort eller e-Dankort eller har dit barn et fritidspas fra Aarhus Kommune, så læs punkt 3.2.

Du kan se hvilke hold TST Svømning udbyder på to måder. KLIK HER for at se holdene artsopdelt (klik på et holdnavn for at se de hold vi har af den pågældende type) eller KLIK HER for at se en oversigtsplan over de hold vi har. Tilmelding via den artsopdelte metode vil blive gennemgået herunder.

Når du befinder dig i oversigten, kan du se, hvilke overordnede holdgrupper vi har (f.eks. haletudser, talent / konkurrence, motion / masters m.v.). Tryk på et holdgruppenavn for at se, hvilke hold vi nærmere udbyder, f.eks. haletudser. Du vil herefter se en oversigt som nedenstående:



Den første kolonne (ved 1), viser hvilken holdtype du ser på - i dette tilfælde er det alle haletudseholdene. Den næste kolonne (ved 2) viser, hvornår de forskellige hold svømmer. Hold 1111 svømmer således mandage fra 15:45-16:30 mens hold 1123 svømmer tirsdage fra 16:30-17:15. Kolonne 3 viser hvornår holdene har sæsonstart og sæsonslutning mens kolonne 4 viser hvem der er træner/instruktør på holdene. Det der har betydning for dig er dog kolonne 5 og 6.

Ved kolonne 5 kan du se, om der stadig er ledige pladser på holdet. Hvis der står en pris i kolonne 5 (som ved hold 1123) er der stadig ledige pladser på holdet. Du skal så blot trykke på prisen (på de 400,-) for at tilmelde dig holdet. Står der venteliste (som ved hold 1122) ud for holdet, betyder det, at der ikke længere er ledige pladser på holdet (holdet er fyldt). Du har dog mulighed for at tilmelde dig holdets venteliste - læs nærmere punkt 4 herunder. Står der udsolgt (som ved hold 1111) betyder det, at der ikke længere er flere ledige pladser på holdet, der er samtidig heller ikke flere ledige pladser på holdets venteliste. I dette tilfælde må du tilmelde dig et andet hold eller selv holde øje med, om der pludselig bliver en ledig plads på holdet.

Såfremt der stadig er en ledig plads på holdet, kan du tilmelde dig holdet ved at trykke på prisen, ud for det hold du vil tilmeldes:


Du kan nu se hvem du tilmelder (er det f.eks. det rigtige barn) og blandt andet også se, om det er det rigtige hold, du er ved at tilmelde dig:


Læs videre under punkt 3, for en gennemgang af hvordan du betaler for kontingentet.

3. Betalingsmuligheder

Som udgangspunkt, skal du betale for kontingentet online med det samme med dit Dankort, VisaDankort eller e-Dankort (læs punkt 3.1.). Hvis ikke du har et af de nævnte betalingskort eller dit barn har en fritidspas så læs punkt 3.2.

3.1. Online betaling

Når du har trykket på klik her for at betale, bliver du ledt over i Quickpays betalingssystem, hvorfra du skal betale kontingentet. Du kan betale med Dankort, VisaDankort eller e-Dankort. Du skal blot vælge den betalingsform du ønsker:


Betaler du med Dankort / VisaDankort skal du udfylde nedenstående oplysninger:


Har du indtastet de rigtige oplysninger, vil du nu blive ledt tilbage til vores tilmeldingssystem, hvor du vil få en kvittering på din skærm, kvitteringen sendes ligeledes til din e-mailadresse. Du er nu tilmeldt holdet, og skal blot møde op næste gang holdet svømmer. Du kan tillige se holdtilmeldingen ved at trykke på mine tilmeldinger, i venstre side, når du er logget ind på din profil.

3.2. Fritidspas / kontant betaling

Hvis ikke du har et Dankort, VisaDankort eller et e-Dankort, er du naturligvis stadig velkommen i TST Svømning. Det eneste du skal gøre er at oprette en profil (se punkt 1) som indeholder oplysningerne på det medlem, som skal svømme på holdet. Du skal herefter rette henvendelse til vores træneransvarlige Thomas Duun. KLIK HER for kontaktinfo.

4. Ventelister

Skulle det ske, at et hold bliver fyldt op, så åbner tilmeldingssystemet helt automatisk op for muligheden for at tilmelde sig holdets venteliste. Bliver der en ledig plads på holdet, vil systemet automatisk sende en e-mail og en SMS til det første medlem på ventelisten om, at der er blevet en ledig plads på holdet. Medlemmet har så eneret i det fastsatte antal timer til at tilmelde sig holdet. Gør medlemmet ikke dette mister medlemmet tilbuddet og nummer to bliver så i stedet for tilbudt pladsen. Svarer denne heller ikke inden for de fastsatte timer, får nummer tre på ventelisten tilbuddet osv. Svarer ingen på ventelisten, bliver pladsen åben for alle.

Tilmelder man sig en venteliste, gælder denne kun for igangværende sæson. Det betyder at når sæsonen slutter, så slettes man automatisk fra ventelisten.

Ved næste sæsons begyndelse, har man ikke forrang fordi man har stået på holdets venteliste - her gælder stadig et først-til-mølle-princip.

Man kan godt svømme på et hold mens man står på ventelisten til et andet hold - så bliver man tilbudt at man kan skifte til det hold, man har stået på ventelisten til, hvis man bliver tilbudt en plads. Holdskiftet sker automatisk via et link i den udsendte mail.

5. Holdskift/holdafmelding

Hvis man ønsker at skifte hold i løbet af sæsonen, kan dette kun lade sig gøre, såfremt der er en ledig plads, på det hold man ønsker at blive skiftet til. Er der ikke en ledig plads på det hold man ønsker at skifte til, kan det altså ikke lade sig gøre (du skal i stedet for tilmelde dig holdets venteliste).

Er der en ledig plads, skal du sende en e-mail til: svoem.tilmelding@andersrp.dk og nærmere angive det hold, du ønsker at skifte til.

Hvis du i stedet for helt ønsker at blive afmeldt et hold, henviser vi til vores forretningsbetingelsers punkt 3.3. og 3.4. (KLIK HER for at læse vores forretningsbetingelserne).

6. Aflysninger/lukkedage

Alle kendte lukninger af svømmehallen bliver oplyst i vores lukkedage-oversigt. KLIK HER for at se den. Du opfordres til at se denne jævnligt, så du ikke kommer til en lukket dør.

Skulle det ske, at svømmehallen pludseligt bliver lukket eller at svømmehallen er lukket uden vi har haft kendskab til det, vil vi hurtigst muligt udsende en e-mail og/eller en SMS til alle berørte medlemmer. Sørg derfor altid for, at holde dine kontaktoplysninger i din profil opdaterede.

7. Ret kontaktoplysningerne i din profil

Du skal sikre dig, at det altid er de korrekt kontaktoplysninger som du har indtastet i din profil. På den måde er du sikker på altid at modtage de e-mails og/eller SMS vi sender til dig (om f.eks. aflysninger, ventelistepladser, sæsonstart mv.).

Hvis du ønsker at ændre i dine kontaktoplysninger, skal du gå til forside af vores tilmeldingssystem og logge ind på din profil, som hvis du ville tilmelde dig et hold. Herefter skal du så trykke på knappen ret profil, som kommer frem i venstre side af skærmen, lige så snart du er logget ind. Du vil nu kunne ændre i dine kontaktoplysninger. Når du har ændret oplysningerne, skal du blotte trykke på opdater i bunden af siden, og oplysningerne er nu gemt.